Voordelen Google Ads optimalisatie programma

✔Gericht op een concrete conversieverbetering op basis van jouw doelstellingen;

✔Rekening houdend met je huidige Google Ads aanpak;

✔Je koopt geen dienst, maar een gehele werkwijze;

✔Je bent verzekerd van 10 + ervaring met Google Ads optimalisatie.

Google Ads programma

✔ Met gratis audit van je huidige Google Ads campagnes;

✔ Met bepalen van Google Ads KPI’s;

✔ Onderbouwde adviezen voor duurzame conversieverbetering;

✔ 6 x per jaar adviessessie

✔ Inclusief support (Telefoon of E-mail)

Wat houdt het Google Ads programma in?

Je hebt waarschijnlijk een bureau of consultant voor je Google Ads optimalisatie.

Lijkt mij verstandige keuze.

Maar haal je op dit moment het maximale uit je campagnes?

Komt jouw marketing strategie overeen met de tactieken van je bureau of consultant?

Mijn Google Ads programma speelt vooral in op het afstemmen van strategie met tactieken:

  1. Het bepalen van je Google Ads KPI’s en doelstellingen. Wanneer zijn je Google Ads campagnes een succes? Onderstaande KPI’s zijn voorbeelden hiervan:

Resultaten: CPA / Ontwikkeling Brutowinst

Gedrag: Bezoekkwaliteit / Bezoeken zonder bounces

Campagne: CPC (zonder bounces) / Klikaandeel

Het is prima om op CPA te sturen, maar neem daarnaast ook strategische KPI’s mee zoals de brutowinst of % ondersteunende conversies.

2. Google Ads audit. Je zal wellicht denken, wat is dat? Het is een evaluatie van je huidige campagne aanpak. Wat is de afstemming tussen strategie en tactiek?

Voorbeeld: Wat is het verschil in budget tussen brede vs. exacte zoekwoorden?

Groot verschil hè?

In dit geval is de tactiek volledig omgegooid.

Deze adverteerder investeert nu veel meer in exacte zoekopdrachten.

De investeringen in brede zoekwoorden zijn verlaagd.

3. Optimalisatie Google Ads.

Op basis van de actiepunten uit deze audit ga ik jouw campagne verbeteren.

Welke actiepunten dien je aan te denken?

  • Je koopt dit moment veel te dure klikken in. Gebruik biedregels om marktconforme CPC te betalen.
  • Je targeting tactiek is veel te breed. Investeer meer in exacte zoekopdrachten om je resultaten te verbeteren
  • Je investeert te veel in branded campagnes. Gebruik 50% van je branded budget voor de optimalisatie van non-branded campagnes.

Via deze link lees je mijn optimalisatie programma.

Wil je gratis audit ontvangen over je huidige Google Ads inrichting?

Geef hieronder aan wat je vereisten/wensen zijn voor jouw Google Ads audit.

Binnen 1-2 werkdagen neem ik contact met je op om je wensen af te stemmen op jouw audit!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


Reageren is niet mogelijk.