Doelen
by Gemiddelde leestijd Doelen en KPI’s zijn praktische meetinstrumenten om het succes van je online campagnes te bepalen. Toch merk ik in de praktijk dat gebruikers deze 2 tools door elkaar gebruiken. [...]
Google Analytics analyses
by Gemiddelde leestijd De basis van iedere website is de content zoals teksten, video’s, afbeeldingen. Dat lijkt me helder, maar hoe weet je nu of je content succesvol is? Daarnaast wil je ook inzicht [...]
Events
by Gemiddelde leestijd Iedere website heeft tientallen misschien wel honderden events. Denk aan de knoppen op je website, menu-items, de interactie met de content op je website, aanvraagformulieren enz. [...]
Google Analytics analyses
by Gemiddelde leestijd Segmenten is een populair begrip onder online marketeers. Logisch natuurlijk, want wie wil nu niet de gebruikers in segmenten onderverdelen. Maar wat zijn nu eigenlijk segmenten [...]
Google Analytics analyses
by Gemiddelde leestijd Ik merk dat gebruikers veel moeite hebben om in de standaard rapporten antwoord te krijgen op hun belangrijkste vragen. En dat het raadplegen van deze standaard rapporten veel tijd [...]