Google Analytics voor niet E-commerce
by Helaas zijn Analytics software vaak gericht op E-commerce websites. Als je kijkt naar de standaard rapporten, meldingen zijn deze vooral geïmplementeerd met in het achterhoofd websites die producten [...]
Snel Naar:
by Helaas zijn Analytics software vaak gericht op E-commerce websites. Als je kijkt naar de standaard rapporten, meldingen zijn deze vooral geïmplementeerd met in het achterhoofd websites die producten [...]
by Gemiddelde leestijd Ik merk in de praktijk dat veel MKB’ers Google Analytics gebruiken, maar moeite hebben om hun weg hierin te vinden. Dat vind ik niet gek aangezien Google Analytics een hoge [...]
by Gemiddelde leestijd Doelen en KPI’s zijn praktische meetinstrumenten om het succes van je online campagnes te bepalen. Toch merk ik in de praktijk dat gebruikers deze 2 tools door elkaar gebruiken. [...]
by Gemiddelde leestijd Ik merk in de praktijk helaas dat veel partijen niet sturen op hun belangrijkste KPI’s. Maar vooral op ijdelheidsstatistieken. IJdelheidsstatistieken zijn eenvoudig te interpreteren [...]
by Gemiddelde leestijd In mijn vorige blog heb ik de basisbeginselen met je besproken om aan de slag te gaan met doelen gericht op iedere conversie stap van de gebruiker. Vandaag laat ik je 5 praktijkvoorbeelden [...]