Doelen
by Gemiddelde leestijd Doelen en KPI’s zijn praktische meetinstrumenten om het succes van je online campagnes te bepalen. Toch merk ik in de praktijk dat gebruikers deze 2 tools door elkaar gebruiken. [...]
Doelen
by Gemiddelde leestijd Ik merk in de praktijk helaas dat veel partijen niet sturen op hun belangrijkste KPI’s. Maar vooral op ijdelheidsstatistieken. IJdelheidsstatistieken zijn eenvoudig te interpreteren [...]
Doelen
by Gemiddelde leestijd In mijn vorige blog heb ik de basisbeginselen met je besproken om aan de slag te gaan met doelen gericht op iedere conversie stap van de gebruiker. Vandaag laat ik je 5 praktijkvoorbeelden [...]
Doelen
by Gemiddelde leestijd Doelen vormen de basis van Google Analytics. Indien je niet met doelen werkt, zal je nooit actiegerichte inzichten uit Google Analytics achterhalen. Met doelen kun je namelijk [...]
Doelen
by In mijn vorige blog heb ik de basisbeginselen van actiegerichte doelen met je doorgenomen. Vandaag laat ik je 5 praktijkvoorbeelden zien van actiegerichte doelen. De insteek van deze blog is dat je [...]