Op donderdag 20 oktober  van 14:00 – 17:00 uur geef ik een Google Analytics presentatie aan mijn meest loyale abonnees. Deze presentatie zal plaatsvinden in Hotel Vught/Den-Bosch.

Waarom deelnemen aan deze presentatie?

In deze presentatie ga ik je 5 succesvolle praktijkvoorbeelden met Google Analytics laten zien. Met de inzichten uit deze succesverhalen kun je conversie optimalisatie met Google Analytics gaan toepassen op je eigen website.

Wat leer je tijdens mijn presentatie?

  • Je leert doelen gebruiken voor iedere conversiefase, zodat je actiegerichte inzichten uit Google Analytics haalt.
  • Je leert efficiënter en effectiever  werken met de Google Analytics rapportages.
  • Met de 5 praktijkvoorbeelden uit de presentatie kun je aan de slag om een duurzame conversie verbetering te realiseren voor je eigen website.

Review Inge van Hal

Waar gaat de presentatie over?

De presentatie is onderverdeeld in 3 blokken met één kwartier pauze:

  1. Actiegerichte doelen in Google Analytics

    Ik laat je stap-voor-stap zien hoe je actiegerichte doelen instelt en gebruikt voor iedere conversie fase:

voorbeeld-macro-doelen_herzien

 

Bonus: ik laat je zien hoe je actiegerichte berekende statistieken combineert met doelen om het succes van je website te bepalen.

2. De Google Analytics rapportages

Tijdens de presentatie laat ik je rapportages zien waarmee je de cijfers uit Google Analytics kunt gaan vertalen naar concrete informatie. Onderstaande voorbeelden deel ik met je tijdens de presentatie:

  • De conversie ontwikkeling van je belangrijkste doelen per conversie fase;
  • De conversie ontwikkeling van je belangrijkste acquisitie kanalen.
  • De conversie ontwikkeling van je belangrijkste site onderdelen.
  • De conversie ontwikkeling van je AdWords en SEO campagnes.

 

3.  Succesvolle praktijkvoorbeelden met Google Analytics

Tot slot laat ik je 5 praktijkvoorbeelden zien hoe je de conversie van je site kunt verbeteren met Google Analytics:

  • De implementatie van actiegerichte doelen;
  • De optimalisatie van je AdWords campagnes;
  • De optimalisatie van je e-mail campagnes;
  • Conversie optimalisatie van je content;
  • Conversie optimalisatie van je formulieren.

Onderstaande weergave is een voorbeeld van de optimalisatie voor een e-mail campagne:

afbeelding-roi-e-mail

 

Prijs presentatie

De prijs voor de presentatie is 149 euro. Er is slechts plaats voor maximaal 10 abonnees, aangezien dit een maatwerk presentatie is.

Via deze link kun je de slides van een eerdere presentatie bekijken.

 

visual inschrijf knop

 


Reageren is niet mogelijk.