Dashboards
by Zo aan het begin van het nieuwe jaar is het een mooi moment om terug te kijken naar je resultaten van het afgelopen jaar. Hoe waren je resultaten? om dit te weten kun je kijken naar de resultaten van [...]
Dashboards
by Gemiddelde leestijd Ik merk in de praktijk dat veel MKB’ers Google Analytics gebruiken, maar moeite hebben om hun weg hierin te vinden. Dat vind ik niet gek aangezien Google Analytics een hoge [...]
Google AdWords
by Gemiddelde leestijd Online marketing is voor iedere website cruciaal. Zonder online marketing uitgaven is het halen van meer aanvragen/bestellingen lastig. Logische gedachte. Maar wanneer zijn je marketingkanalen [...]
aangepaste rapporten
by Gemiddelde leestijd Het reguliere Google Analytics is gebaseerd op basis van sessies. Met statistieken zoals bounce – en conversiepercentage. Deze meetmethode is inmiddels wel 15 + jaar oud. De [...]
Dashboards
by Gemiddelde leestijd Veel gebruikers van Google Analytics gebruiken een dashboard. Ik juich deze ontwikkeling toe. Maar ik maak me wel zorgen om de impact van de meeste dashboards. Ze zien er visueel [...]