Gebruik nieuwe Analytics op basis van events
by Gemiddelde leestijd Het reguliere Google Analytics is gebaseerd op basis van sessies. Met statistieken zoals bounce – en conversiepercentage. Deze meetmethode is inmiddels wel 15 + jaar oud. De [...]
Snel Naar:
by Gemiddelde leestijd Het reguliere Google Analytics is gebaseerd op basis van sessies. Met statistieken zoals bounce – en conversiepercentage. Deze meetmethode is inmiddels wel 15 + jaar oud. De [...]
by Gemiddelde leestijd Zonder aangepaste rapporten is het nagenoeg onmogelijk om actiegerichte inzichten uit Google Analytics te halen. De standaardrapporten zijn namelijk niet gericht op jouw website [...]
by In mijn vorige blog over event tracking heb ik de basisbeginselen met je doorgenomen: Hoe bepaal je de relevante gebeurtenissen op je site? Hoe koppel je context aan deze gebeurtenissen? Hoe integreer [...]
by In mijn vorige artikel over aangepaste rapporten heb ik de basisbeginselen stap-voor-stap besproken. Deze heb je namelijk nodig om actiegerichte inzichten uit aangepaste rapporten te kunnen halen. Mijn [...]
by Uit mijn onlangs gepubliceerde onderzoek onder online bureaus is gebleken dat de helft van de respondenten aanvullende uitleg wenst over aangepaste rapporten. Ik vind dat vrij opzienbarend. Aangepaste [...]