Dashboards
by Zo aan het begin van het nieuwe jaar is het een mooi moment om terug te kijken naar je resultaten van het afgelopen jaar. Hoe waren je resultaten? om dit te weten kun je kijken naar de resultaten van [...]
Dashboards
by Gemiddelde leestijd Ik merk in de praktijk dat veel MKB’ers Google Analytics gebruiken, maar moeite hebben om hun weg hierin te vinden. Dat vind ik niet gek aangezien Google Analytics een hoge [...]
Dashboards
by Gemiddelde leestijd Veel gebruikers van Google Analytics gebruiken een dashboard. Ik juich deze ontwikkeling toe. Maar ik maak me wel zorgen om de impact van de meeste dashboards. Ze zien er visueel [...]
Dashboards
by Gemiddelde leestijd Ik merk in de praktijk dat Google Analytics gebruikers steeds vaker een dashboard raadplegen. Dat is een zeer positieve ontwikkeling, wat mij betreft. Google heeft hier zeer slim [...]
Dashboards
by Gemiddelde leestijd Dashboards zijn onder (online) marketeers een hot topic. Daarom is het niet verwonderlijk dat Google hierop inspeelt met een dashboard oplossing. Maar wat is nu eigenlijk een dashboard [...]