Event tracking
by Gemiddelde leestijd Het reguliere Google Analytics dat je nu gebruikt is gebaseerd op sessies, bouncepercentage, conversiepercentage. Deze meetmethode is wel al 15 jaar oud verspreid over 3 versies. [...]
aangepaste rapporten
by Gemiddelde leestijd Het reguliere Google Analytics is gebaseerd op basis van sessies. Met statistieken zoals bounce – en conversiepercentage. Deze meetmethode is inmiddels wel 15 + jaar oud. De [...]
Google Analytics analyses
by Gemiddelde leestijd Ik merk helaas in de praktijk dat gebruikers moeite hebben om de Google Analytics data te vertalen naar concrete informatie. Een belangrijke reden hiervoor is dat gebruikers de vertaalslag [...]
Event tracking
by Gemiddelde leestijd In mijn vorige blog heb ik je stap-voor-stap laten zien hoe je kunt beschikken over de 3 must-have onderdelen binnen je implementatie: Actiegerichte KPI’s en doelen > voor [...]
Google Analytics implementatie
by Gemiddelde leestijd Ik merk in de praktijk dat veel gebruikers moeite hebben om over betrouwbare en volledige conversie data te beschikken na hun uitgevoerde implementatie. Onderstaande input van een [...]