Event tracking
by Gemiddelde leestijd Het reguliere Google Analytics dat je nu gebruikt is gebaseerd op sessies, bouncepercentage, conversiepercentage. Deze meetmethode is wel al 15 jaar oud verspreid over 3 versies. [...]
aangepaste rapporten
by Gemiddelde leestijd Het reguliere Google Analytics is gebaseerd op basis van sessies. Met statistieken zoals bounce – en conversiepercentage. Deze meetmethode is inmiddels wel 15 + jaar oud. De [...]
Event tracking
by Gemiddelde leestijd In mijn vorige blog heb ik je stap-voor-stap laten zien hoe je kunt beschikken over de 3 must-have onderdelen binnen je implementatie: Actiegerichte KPI’s en doelen > voor [...]
aangepaste rapporten
by In mijn vorige blog over event tracking heb ik de basisbeginselen met je doorgenomen: Hoe bepaal je de relevante gebeurtenissen op je site? Hoe koppel je context aan deze gebeurtenissen? Hoe integreer [...]
Event tracking
by Ik merk in de praktijk dat gebruikers event tracking helemaal niet implementeren of gebruik maken van tientallen gebeurtenissen binnen Google Analytics. Daarnaast ontbreekt vaak de koppeling tussen [...]