In deze handleiding leer je stap-voor-stap de basisbeginselen van aangepaste rapporten. Daarnaast laat ik je 5 praktijkvoorbeelden zien van aangepaste rapporten. Tot slot gaan we oefenen met deze praktijkvoorbeelden, zodat je zelfstandig kunt werken met aangepaste rapporten.

Wat leer je door het lezen van deze handleiding?

  • De basisbeginselen van aangepaste rapporten: wat heb je nodig om praktische inzichten uit aangepaste rapporten te halen;
  • Hoe gebruik je jouw ingestelde doelen binnen je aangepaste rapporten;
  • Hoe vertaal je deze doelen binnen je aangepaste rapporten naar praktische inzichten, zodat je deze kunt vertalen naar praktische actiepunten om je conversie te verbeteren!

Welke onderwerpen mag je verwachten in deze handleiding?

In het 1ste gedeelte van de handleiding bespreek ik je met je de basisbeginselen van aangepaste rapporten: welke mogelijkheden heb je om aangepaste rapporten te gebruiken gericht op je eigen website KPI’s? (doelen)

Vervolgens laat ik je in het 2de gedeelte van de handleiding mijn 5 favoriete aangepaste rapporten zien. Voorbeeld: wat zijn je best converterende AdWords campagnes?

 

Tot slot gaan we in het 3de gedeelte van de handleiding oefenen met de praktijkvoorbeelden. Voorbeeld: zijn je AdWords resultaten verbeterd/verslechterd in vergelijking met vorig jaar?

Binnen 30 minuten  heb je bovenstaande zaken doorgenomen en kun je zelfstandig aan de slag gaan met aangepaste rapporten!

Via deze link kun je de handleiding aangepaste rapporten bekijken


Er zijn nog geen reacties.

Geef een reactie

Je kunt deze HTML tags en attributen gebruiken: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.