In deze handleiding maak je kennis met de (on)mogelijkheden van conversie attributie in Google Analytics. Je leert werken met de multi-channel trechter rapporten.  Wat kun je na het lezen van deze handleiding?

  • Je kent de basisbeginselen van conversie attributie;
  • Je kent de standaard attributie modellen in Google Analytics;
  • Je bent in staat om een aangepast attributie model in te richten om het rendement van je campagnes te bepalen.
  • Bonus: praktijkvoorbeeld hoe je attributie modellen kunt gebruiken om het rendement van je campagnes te bepalen.

In 30-60 minuten ken je de mogelijkheden van conversie attributie om toe te passen op je acquisitie kanalen.

visual handleiding conversie attributie


Er zijn nog geen reacties.

Geef een reactie

Je kunt deze HTML tags en attributen gebruiken: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.