Onderstaande klantervaringen geven je een beeld over mijn werkwijze + de resultaten die je mag verwachten van mijn programma’s:

 

Conversie Optimalisatie

De afgelopen jaren heb ik voor verschillende bedrijven (Profit en not-profit) mijn conversie optimalisatie programma laten uitvoeren.

Onderstaande klanten geven een helder beeld over mijn werkwijze:

Leadgeneratie

Platform

Wij wilden meer zicht krijgen op het gebruik van de huidige website en community en kpi’s formuleren om te kunnen gebruiken voor ons nieuwe platform.

Gerard is actief op zoek gegaan naar punten die nu niet goed lopen op de website en heeft daar adviezen voor ons op geformuleerd. We hebben nu onder andere meer zicht op welke plekken we uitleg moeten geven op de website, zodat de gebruiker weet wat hij kan verwachten. Ook hebben we inzicht op hoe we instappen na inschrijving meer gegevens van de gebruiker kunnen krijgen.

 

Google Analytics  workshops

Grote E-commerce partij in de reisbranche heeft bij mij een workshop programma conversie attributie gevolgd:

  1. Wat was de belangrijkste aanleiding om mij in te schakelen voor een workshop programma conversie attributie?

Wij geven een fors budget uit aan online marketing maar vinden het last-click model vertekenend in het voordeel van sommige kanalen en nadeel van andere kanalen. Wij zijn op zoek naar een “eerlijkere” weergave van de resultaten en attributie en naar de skills om dit (zelfstandig) uit GA te kunnen halen.

2. Hoe heb je mijn werkwijze gewaardeerd?

Zeer goed, we zijn erg tevreden over de gegeven workshops.

3. Hoe waardeer je de oplossingen die ik heb aangereikt tijdens de workshops?

Goed, het heeft onze ogen geopend m.b.t. de mogelijkheden van GA. We hebben allerlei nieuwe dingen gehoord / geleerd.

 

Aanvullende vragen over mijn programma’s of mijn werkwijze?

Stel hier je vraag of mail mij je vraag persoonlijk: gerard@ganalytics.nl

 


Reageren is niet mogelijk.